The Boys, czyli produkcja dekonstruująca mit prawych i sprawiedliwych superbohaterów ma lepszą oglądalność niż wszystkie taśmowo produkowane seriale Marvela. Firma Nielsen dokonału pomiaru oglądalności czołowych produkcji platform streamingowych i zamieściła szczegołowy raport dotyczący tego, co społeczeństwo lubi oglądać.
Według raportu Nielsen, serial Amazon Prime Video The Boys miał lepszą oglądalność od… wszystkich seriali Marvela. Biorąc pod uwagę, że “Chłopaki” stawiają na głowie samą koncepcję superbohaterstwa i nie boją się wychodzić ze schematów, jest to niewątpliwie nie lada zaskoczenie.
The Boys miażdży chłopców i dziewczynki w disneyowskich rajtuzach
Raport poświęcony najbardziej popularnym produkcjom platform streamingowych w 2022 wskazuje, że w pierwszej piętnastce najchętniej oglądane są seriale Netflixa. Produkcje Disneya i HBO Max nie załapały się do czołówki. Palmę pierwszeństwa otrzymał serial Stranger Things, który widzowie na całym globie oglądali przez 54 miliardy minut. Następne są Ozark (31,3 miliarda minut), Wednesday (18,6 miliarda), Cobra Kai (16,7 miliarda) i Bridgertonowie (14 miliarda). Dalej uplasowały się Virgin River, Dahmer, Miłość jest ślepa, Kim jest Anna? i The Crown. Drugą dziesiątkę na 11. miejscu otwiera wspomniane wcześniej The Boys od Prime Video. Serial na całym świecie obejrzano przez 10,6 miliarda minut.
Ubiegłoroczne produkcje Disneya wchodzące w skład Marvel Cinematic Universe takie jak Moon Knight, Ms. Marvel czy She-Hulk przegrywają z “Chłopakami” zarówno pod względem jakości, jak i oglądalności. Seriale nie dostały się na listę Nielsena i dowiodły, że MCU powoli zaczyna zjadać własny ogon, a najlepsze czasy ma dawno za sobą.
źródło: naekranie.pl