Orlen - polskaracja.pl
źródło: fot. Facebook/Daniel Obajtek, Twitter/Tygodnik NIE

Orlen i Poczta Polska podjęły decyzję ocenzurowania Tygodnika NIE za okładkę z Wojtyłą

PKN Orlen oraz Poczta Polska postanowiły wycofać ze sprzedaży swoich placówek ostatni numer Tygodnika NIE. Okładka przedstawiała Karola Wojtyłę oraz ukrzyżowaną lalkę. Nie brakuje głosów, że grupa trzymająca władzę dokonała cenzury, która jedynie zwiększy sprzedaż pisma.

PKN Orlen i Poczta Polska wycofują ze sprzedaży najnowszy numer Tygodnika NIE. Szef koncernu paliwowego o cenzurze poinformował osobiście.

– Podjąłem decyzję o wycofaniu ze wszystkich punktów sprzedaży Orlenu nowego wydania Tygodnika NIE, którego okładka przekracza wszelkie granice. Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II

– napisał na Twitterze Obajtek.

Orlen i Poczta Polska cenzurują

Wcześniej tak samo postąpiła Poczta Polska. Tygodnik NIE zamieścił na Twitterze skan pisma, w którym pracownik (prawdopodobnie PP) prosi o “pilne zdjęcie tygodnika z ekspozycji”.

Jak czytamy, wydawca Tygodnika NIE (wydawnictwo Urma) zakomunikował o otrzymaniu “ustnego potwierdzenia” od osób odpowiedzialnych za sprawę ze strony Poczty Polskiej o tym, że numer zostaje wycofany ze sprzedaży w placówkach. Choć trafia tam stosunkowo skromna część nakładu, Tygodnik NIE poinformował, że sprawą usunięcia pisma ze sprzedaży zajmą się prawnicy.

ZOBACZ TEŻ: Ojciec Rydzyk bierze Wojtyłę w obronę. Biznesmen mówi o “drugim zamachu” i “niepolskich Polakach”

źródło: Twitter/Wirtualne Media

+1
0
+1
0
+1
0
+1
6
+1
2
+1
11
Udostępnij:

Autor

Dariusz Kloch

Koneser dań serwowanych na ostro, najlepiej w okolicznym chińczyku. Zaciągnięty na ten świat w celu harówy za miskę ryżu w charakterze taniej siły roboczej.
Pasjonat sumiennej obserwacji cyrku wokół.

Zobacz również