Klienci banku PKO BP od rana zgłaszają problemy z zalogowaniem się do serwisu iPKO. Pojawiają się także problemy z dostępem telefonicznym. O awarii klienci banku PKO BP dowiedzieli się 17 kwietnia ok. godziny 8 rano.
Komentarzy w tej sprawie nie brakuje na Twitterze.
– Nie można się zalogować ! Nic nie działa ! Komunikat ktoś by nadał! Amatorka… – czytamy komentarz.
– Informacyjnie – nie działa strona pkobp / nie działa ipko – dodano w tweecie.
Niektórzy przyznają, że logowanie raz działa, a raz nie działa. Problemy pojawiają się najczęściej po wpisaniu loginu oraz hasła.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Radna z Nowego Sącza opuściła klub Prawa i Sprawiedliwości. O swojej decyzji poinformowała na Facebooku
Hej @PKOBP czy iPKO zdechło?
— Poduy (@PoduyJestem) April 17, 2023
Nie można się zalogować ! Nic nie działa ! Komunikat ktoś by nadał! Amatorka…
— Remember ur Nature (@R_u_Nn) April 17, 2023
Strona iPKO działa, ale nie da się zalogować, bo autoryzacja mobilna jaka przychodzi to pusty push. pic.twitter.com/exrsQQKnzL
— Adalbert (@adalbert_it) April 17, 2023
źródło: Twitter