polskaracja.pl: Terminal płatniczy
źródło: Public Domain

“Płatność tylko gotówką”. Awaria terminali w całej Polsce. PolCard komentuje

W poniedziałek media obiegła informacja o poważnej awarii terminali w całej Polsce. W wielu sklepach można było płacić tylko gotówką. Do sprawy odniósł się dostawca terminali PolCard, który uspokoił, że problem został już rozwiązany.

– Niestety u naszego dostawcy terminali płatniczych jest awaria, przez co na chwilę obecną, zarówno na miejscu, jak i w dowozie nie jesteśmy w stanie przyjmować płatności kartą w naszych obu lokalizacjach. Prosimy o przygotowanie gotówki! Mamy nadzieję, że od jutra już wszystko będzie w porządku! – pisał na Facebooku profil jednej z pizzerii.

Na przykład w popularnej sieci Żabka widniała informacja, że z powodu awarii terminali można było płacić jedynie gotówką. Jak przekazał dostawca PolCard, awaria dotyczyła wszystkich terminali firmy.

Awaria terminali w całej Polsce

Wszyscy, którzy dodzwonili się na infolinię PolCardu, mogli usłyszeć komunikat o następującej treści:

– “Uprzejmie Informujemy, że w chwili obecnej występują utrudnienia z autoryzacją transakcji. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Za utrudnienia przepraszamy”

Aktualizacja: “W tym momencie możemy potwierdzić, że wszystkie terminale powinny już działać bez zakłóceń” – poinformował we wtorek dostawca. Internauci wciąż jednak zgłaszają występujące problemy. We wtorek wieczorem w serwisie downdetector.pl pojawiło się ponad 300 zgłoszeń dotyczących awarii kart Visa.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Ostatni bochenek chleba sprzedany. To już koniec działalności jednej z najstarszych piekarni we Wrocławiu

źródło: businessinsider.com.pl / money.pl

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Udostępnij:

Zobacz również