Jak informuje portal Downdetector i administratorzy Home.pl doszło do poważnej awarii strony. Użytkownicy od 13 czerwca zgłaszają problemy z dostępem do poczty i panelu. Zaczęły się one ok. 7 rano. Administratorzy poinformowali, że pracują nad jak najszybszym przywróceniem działania usług.
– Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony home.pl (w tym – poczty i panelu), a także usług klientów – pisze Home.pl na swoim Facebooku.
Rozległa awaria
– W dniu 13 czerwca z powodu niezależnych od home.pl problemów technicznych zewnętrznego dostawcy naszych kluczowych usług infrastrukturalnych i sieciowych część usług klientów przestała działać. Skala dzisiejszej awarii była rozległa, a problemy z niedostępnością dotknęły wielu operatorów usług internetowych w Polsce – przekazało biuro prasowe home.pl.
Zapewniono, że bezpieczeństwo danych jest sprawą priorytetową, dlatego awaria zostanie naprawiona najszybciej, jak to możliwe.
Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony https://t.co/aeEjbZLRfF (w tym – poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Pracujemy nad tym, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej.
— home_pl (@home_pl) June 13, 2023
ZOBACZ RÓWNIEŻ: “Genów nie oszukasz”. Justyna Kowalczyk-Tekieli opublikowała wzruszającą fotografię
źródło: Downdetector / Facebook