W mediach pojawiły się kolejne doniesienia o awariach w dwóch dużych bankach. Poprzednim razem było to IPKO, a tym razem Santader, mBank oraz BLIK.
Klienci instytucji zaczęli skarżyć się na problemy z działaniem aplikacji oraz płatnościami tuż po godzinie 10 rano. Odnotowano problemy nie tylko z samą aplikacją, ale także z płatnościami BLIK.
Awaria w kolejnych bankach
Dzień wcześniej awaria dotknęła PKO Bank Polski i Bank Pekao. Kiedy tam wszystko wróciło do normy, problemy pojawiły się w kolejnych bankach. BLIK poinformował już na swoim Twitterze, że zajmuje się tą sprawą. Internauci nie kryli oburzenia z racji występujących trudności z płatnościami.
W przypadku Santandera nie ma wątpliwości, że problemy dotyczą logowania do banku lub otrzymania SMS-a, który pozwala na wykonanie przelewu. Jeżeli chodzi o mBank, to problemy mają być związane głównie z BLIK.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: „PiS spada w notowaniach, a Konfederacja nieznacznie rośnie”. Zobacz najnowszy sondaż
Szanowni Państwo,
— BLIK (@BLIKmobile) April 17, 2023
Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIKA. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia.
Źródło: Twitter / DownDetector / gsmmaniak.pl